måndag 20 oktober 2014

Förväntningar på Elevens val-veckan


"Jag har inte så stora förväntningar men jag hoppas jag lär mig mer om fler appar"
"Jag har inga stora förväntningar men detta blir nog kul."
"Jag vill lära mig mer om många appar så att jag kan använda dom i skolarbetet"
"Mina förväntningar för veckan är bra jag tycker det kommer bli roligt och spännande. Jag tycker också att det kommer bli kul att lära sig mer om sin iPad."
"Att vi får lära oss mera om Ipaden och att vi kan ladda ner nya appar som kan hjälpa oss."
"Mina förväntningar på veckan är att kunna använda appar som jag är bra på och appar som jag inte har använt så mycket. De som kan mycket om apparna som jag har använt lite eller aldrig använt kan lära mig mer av och jag hoppas att ha kul."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar